1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line można dokonać poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Dane bankowe:

 

Noble Health Sp. z o.o.
ul. Graniczna 17 lok. 7
26-600 Radom

Santander Bank Polska S.A.

Nr rachunku:
PLN: 38 1090 2688 0000 0001 3627 5812
EUR: PL79 1090 2688 0000 0001 3627 5850
USD: PL64 1090 2688 0000 0001 3627 5829

SWIFT: WBKPPLPP

2. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru za tzw. pobraniem lub on-line e-przelewem lub kartą.

3. Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Blue Media PayPal VISA masteracrd
Ładowanie...
dodawanie
produktu

❤ Hair Care Panda kocha żelki i ciasteczka ❤
Pokochaj i Ty!

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz treść Polityki prywatności.