-30% na produkty! Skorzystaj! ×
1. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną. 

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres Sprzedawcy. Do odsyłanego produktu Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres office@noblehealth.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres office@noblehealth.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. 

PayU PayPal VISA masteracrd
Ładowanie...
dodawanie
produktu

❤ Hair Care Panda kocha żelki i ciasteczka ❤
Pokochaj i Ty!

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz treść Polityki prywatności.