-30% na produkty! Skorzystaj! ×
1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.

2. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

3. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Niestety, nie ma możliwości typowej wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie złożyć nowe zamówienie.

4. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Noble Health Sp. z o.o. ul. Warszawska 62, Wielogóra, 26-660 Jedlińsk, nie później niż 14 dni od dnia zakupu. 

PayU PayPal VISA masteracrd
Ładowanie...
dodawanie
produktu

❤ Hair Care Panda kocha żelki i ciasteczka ❤
Pokochaj i Ty!

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz treść Polityki prywatności.