1. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą e-mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana. Skontaktuj się z nami: office@noblehealth.pl

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Wysyłka towaru odbywa się w ciągu 24 godzin roboczych od otrzymania płatności. Przesyłki kurierskie docierają po 1 - 3 dniach roboczych.

3. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres office@noblehealth.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

4. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz przyjęcia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego od wybranego przewoźnika.

Blue Media PayPal VISA masteracrd
Ładowanie...
dodawanie
produktu

❤ Hair Care Panda kocha żelki i ciasteczka ❤
Pokochaj i Ty!

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz treść Polityki prywatności.